tyrasmatte

Alla inlägg under februari 2010

Av christine - 28 februari 2010 14:14

Härom dagen var vi "barnvakt" åt lille Leo. Visst är han söt med sin lilla tröja. Tyra är ju inte jättenöjd med att han kommer på besök lite då och då. Hon har bestämt sig för om hon inte tittar på honom, så finns han inte.....Det kan ju bli svårt,för han är inte på hennes linje.  Han vill ju ha all uppmärksamhet han kan få av henne. En hel del morrande blir det och ibland ett lite nafsande från Tyras sida.


  

Det roligaste är att han tror att han är lika stor som en pittbull och minst lika farlig...hahaha.. Farligt söt är väl det närmsta farlig man kommer. 


  

Ett beställnings kort till en tjej som blir 14.

Det var allt för idag.må så gott.

Av christine - 24 februari 2010 08:31



Jag har fått en blogaward av gulliga Sara  http://saraspysselvra.blogspot.com/


[award_70720320_70829099_71039026.jpg]


Denna blogaward funkar så här 



A: Kopiera awarden på er blogg! (man måste klicka på så att den kommer upp i ett nytt fönster för att kunna spara ner den)


B: Länka till personen som gett dig awarden!


C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!


D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!


E: Länka till deras bloggar!


F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award

 

Jaha, intressant eller inte ...här kommer lite fakta om mig.

 

1.älskar rosa.

 

2.Älskar att ha levande ljus runt omkring mig..även på sommaren.

 

3.Livrädd för att det skall hända mina barn något.(fantiserar alltid om det värsta)

 

4.Försökte ta mc kort en gång...kanske försöker igen.

 

5.Har en dröm om att jobba med läkare utan gränser.

 

6.En annan dröm är att vilja bli veterinär.

 

7.Blir stressad av att det är stökigt i hemmet.

 

Jag vill ge denna vidare till alla som vill ha den. JAg tycker att alla är sååå duktiga, så jag kan inte välja ut någon speciell.  Må så gott

 


Av christine - 23 februari 2010 18:59

Hej på er. Hoppas att ni mår bra, det gör iallafall jag.  Jag är sjuuukt sugen på våren nu. Det kom mängder med snö i helgen, så det var skottning som gällde både Lördag och Söndag. På Lördagen gjorde Kjell och Linnea en jättefin is igloo. Alla barnen i området i området kom för att se igloon och gå in i den....  På kvällen satt dom i den med värmeljus överallt, drack saft och åt bullar. På utsidan brann det marschaller.....jättemysigt Förra hlgen var vi ute i skogen och grillade korv. Det tog ett tag innan vi fick bra fyr på elden, allting var ju lite blött...Men efte rett tag så blev det en härlig eld, och vi kunde grilla på...gott var det. Tyvärr luktar man ju apa efter en sån grillning. Det blev stor tvätten när vi kom hem. Jackor ,termobyxor, mössor,ja allt fick tvättas. Här kommer lite foton att titta på . Jag fick även gjort en låda till min svägerska, som fyllde år igår.


  

Tyra och Linnea leker i snön. Det är ju ganska djupt..ca 60-70 cm


  

Snö,Snö...överallt massor av snö.  GE MIG VÅÅÅÅR!!!!!!!


  

Här häe snögrottan. Den är hållbar,för den är sprutad med vatten för att inte rasa in...Hjääälp,den kommer inte att försvinna förrän till midsommar  


  

Kolla in mysfaktorn. Jag skall tillägga att jag sprang ut var femte minut ungefär ,för att jag var rädd att dom skulle bli innestängda vid ett ras. Det var ganska skönt när dom kom in för att titta på melodifestivalen...puuuhhh


    

Här har vi fullt upp med att få igång elden. Mor och Far var oxå med. Mkt härlig dag, med solsken och korv.


   

En låda till min svägerska.


  

En bild från sidan. Tyvärr blir det ingen bild när man öppnar den. Det står lite privata saker i den ...glömde att fota innan jag skrev i den....    

Banden håller fast locket när man öppnar den. Det gåt lite papper när man gör en sån här. 2 st CS och 2 st mönstrade . men jag blev nöjd och det blev svägerskan oxå.  

Till sist en bild på Tyra, som såå gärna vill ha godisen jag håller i handen.  Min lilla goa bebis.      Må så gott och tack för titten.  

Av christine - 14 februari 2010 11:39

Tjoooohoo....kolla in denna blogcandyn

Blogcandy XL är vår största utlottning någonsin!

Gå in du oxå och kolla

http://www.svenskscrapbooking.se/

Av christine - 13 februari 2010 16:59

Nu var det ett tag sen jag la upp nåt, men nu kommer det lite granna för er att titta på. För ett tag sen så beställde jag och två kompisar lite blommor från http://www.wildorchidcrafts.com/ .HAr ni inte varit inne där och tittat på allt fint dom har så gör det. Billigt är det oxå. Vi beställde 1500 blommor och 510 m band, tillsammans med frakten gick det på 1100:- Tyvärr har jag inga bilder på det, men ni får tro mig på mitt ord.....  


  

Först ut ett ganska enkelt kort.


  

Stämpeln på detta kortet är en hängel.CS och mönstrat papper.


  

Här har jag sytt ihop olika mönstrade papper.


  

Tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån jag fått denna stämpeln, men visst är hon läcker.  


  

Stämplar från Stämpelboden. Dessa stämplar är ju kanon, använder dom jätte mkt.

Ja det var det. tack för att ni tittade förbi.

  

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards