tyrasmatte

Alla inlägg under augusti 2008

Av christine - 30 augusti 2008 15:09

Måste bara få visa ett kort jag tog på min dotter och jag hade kammat hennes hår. Det börjar bli ganska långt. Visst är det vackert.

Av christine - 30 augusti 2008 14:52

lägger upp en liten bild på mig och min dotter. Detta kortet tog linda(zanya) på våran pysselkväll. Tyra fick oxå vara med på bild. Hon visar upp sin snyggaste sida...hihi..

Av christine - 29 augusti 2008 13:55

Word Window punchen är nog det bästa köp jag gjort. Den är såå användbar. Här har jag gjort en luftballongs korg med den utav brun cs. Den skall min pappa få idag . Han fyller 60 år och vi skall överraqska honom med en luftballongsfärd. PÅ den blåa ballongen skall jag skriva Pripps blå. Det brukar flyga en sån ballong här över ibland.

Av christine - 28 augusti 2008 18:45

grattis kort till min dotter som fyller år den 4 sept. Även ett höst kort har blivit till.

Av christine - 28 augusti 2008 18:32

Jag har altrat en chokladlåda, som min mor och far ska få på sin bröllops dag. I den har jag lagt lite fin choklad i form av snäckor. Jag tycker det är svårt att altra. Får inte riktigt till det så som jag vill ha det. Antar att det ända som gäller är övning.Min mor blir säkert nöjd iallafall. Mkt glitter är det på den och det passar henne.

Av christine - 27 augusti 2008 11:35

glömde lägga in detta kort. Det är oxå ett beställnings kort.

Av christine - 27 augusti 2008 08:33

Jaha det börjar sakta men säkert dra ihop sig mot vinter och jul. Så därför börjar julkorten att ta form. Lägger upp 3 st nygjorda. Fick en beställning på 5 st kort med Italienskt tema. Korten skall även innehålla en cd skiva. Det skall bli ett minne för en resa dessa pers gjorde tillsammans. Veckoutmaningen på sv scrapbooking var att man skulle altra en bokstav i st STOR. Jag altrade min begynnelse bokstav C. Hoppas ni kan se att det är ett C. Sedan har jag även gjort ett grattis kort,( ja det blir lite romantiskt ibland) Ha det såå gott kramar......

Av christine - 24 augusti 2008 22:14

Jag har fått en award av Zanya. Tack gulliga du. Jag fick den för ett tag sen, men eftersom jag inte är en datanörd (ännu) så har det tagit mig lite tid att komma på hur jag laddar upp den. Man ska ju skicka den vidare, men jag ser ju att nästan alla har ju en. Istället vill jag ge den till alla som är inne på min blogg, för utan er hade min blogg inte varit den bloggen som den är. Tack till alla er.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards