tyrasmatte

Alla inlägg under juli 2011

Av christine - 29 juli 2011 11:55

Ja, som ni märker blir det inte många inlägg just nu. Det är semester och vädret är alldeles för bra för att sitta och pyssla. Det har varit många som vill vinna mina paket, och det är ju huuuur kul som helst. Snart är det dags för dragning!!!!!! Ha det skönt ute i sommarvärmen. Kram på er.


 

"Trefoten"  Underbara bad. Dotter L med kompis K.

Av christine - 3 juli 2011 13:57

Hej! Såg att besökare antalet har passerat 25000. Så himla kul!!! Den enda anledningen att bloggen funkar är ju för att ni hälsar på  Nu tänkte jag att det kunde vara kul att få ge nåt tillbaka till alla er som är inne och tittar och lämnar så goa kommentarer.

Det som gäller är följande:

Det finns två paket att välja imellan.

Ett blått och ett Rosa.

Lämna en kommentar , Skriv gärna om denna blogcandyn på eran blogg (inget tvång) Glöm inte att skriva vilket av paketen ni önskar. Ni kan bara välja ett paket. Den 1:a Aug drar jag två vinnare. En som vinner det blåa och en som vinner det Rosa. Låter detta lockande....Det är bara till att sätta igång...  


   

Det rosa paketet. I cardstock,4 mönstrade papper, 1 bunt med rosor, massor med blommor, 1 hjärta i trä, punchinella,band , snören och halvpärlor.


 

Det blåa paketet. ett cardstock,4mönstrade papper,en bunt rosor,massor av blommor, ett hjärta i trä,band, snörenoch halvpärlor.

Av christine - 3 juli 2011 10:24

Idag var det sagt att det skulle bli jättesol ,men jag ser bara jätte moln... Kanske klarnar det upp under dagen. Vi får hoppas på det. K har precis åkt för att hämta L i Skärhamn. Hon har varit hos mormor och morfar i en vecka. Skönt att få hem henne. Om än bara för en kort stund, i morgon åker hon på läger till Sundhammar med massa kompisar. Kommer ju själv ihåg sommar loven, med bad och tältningar. Ibland hade man velat vara 13 igen...fast bara på sommaren..hihihi. 


 

En smällkaramell på sommaren. Ja, varför inte. Fylla den med  nåt trevligt till nån som fyller år.


 

Ibland blir man glad av att nån bara tänker på en. Detta kortet skall till nån jag tänker på. Jag vann även 1:a pris på en utmaning med detta kortet...  


  Min dotter L gillar converse, så detta får bli födelsedags kortet till henne. Liite tidigt ute då hon inte fyller förrän i Sept, men det är gott att vara ute i tid ibland. Den runda cirkeln är en bit canvas tyg som jag stämplat på. Allt för idag. må så gott. kram.  

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards