tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

42+1 idag...redan

Av christine - 9 maj 2012 15:49

Tänk igår fyllde jag 42 år.. vad hände där??? Nä, jag har absolut ingen åldersnoja. Och tur är väl det, för jisses vad det snurrar på fort.. Idag visar jag lite bilder på dom underbara blommorna jag fick och även ett beställnings kort.


Papper från Pion 

Stämplar från: Slöjddetaljer, Stämpelboden och Jeja.

Fjäril och tagen. Pion.

Blommor från Wild orchid..


 

Tjejen som skall ha detta kortet går ut hockeygymnasiet, så då fick det ju bli en hockeytröja och en puck...

   Papper från Pion.

stämplar från Pappers arken och Gummiapan.


Underbarbukett från Mor och Far..nästan som en brudbukett.


 

Älskar sådana här små arrangemang med murgröna. Man bara kan inte ha för många. Tack för denna godingen Anne.



 

Från Chefen och hans fru fick jag denna magnifika bukett. Ni skulle känna doften...Mmmm


Detta var inget jag fick igår, men måste bara visa det ändå. Detta är Choklad som ser ut som stenar...hihhi


 

Från min fantastiska vännina fick jag inte bara en fin blomma,utan även detta underbara kort.


 

Här har hon använt Roxstamps fina biljett stämpel.


 

Kolla in vad snyggt hon har gjort. Man blir ju så glad över ett sånt här kort att man inte vet vilket ben man skall stå på. Underbara du.kram på dig Anne...  Allt för idag. Må så gott. Kraaaam.    

  

 
 
iffa

iffa

12 maj 2012 07:27

Grattis i efterskott!! 42 är ju ingen ålder =)
Mycket fina blommor du fick och kortet från din väninna vara superfint, älskar göra den vikningen själv =)

Ditt studentkort var mycket fint. Jag tycker om när man gör studentkorten i icke studentfärger så att säga och det har du gjort fint här!!
Kram Iffa

http://www.iffasscrap.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

12 maj 2012 19:15

Men... det här har jag missat! Tänk, att du också blivit ett år äldre, bara en vecka efter mej... *S* (Fast jag är ju 42+5, jag)

GRATTIS!!!!!!

Och vilka fantastiskt fina blommor du har fått! Och kort också!
Ha en fortsatt skön söndag!

http://www.raggsockababbel.blogspot.com

 
Diana

Diana

17 maj 2012 21:20

Fantastiskt fina kort du har gjort, jag har snurrat runt här inne lite i jakt på inspiration till studentkort.

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards