tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Award.

Av christine - 24 februari 2010 08:31



Jag har fått en blogaward av gulliga Sara  http://saraspysselvra.blogspot.com/


[award_70720320_70829099_71039026.jpg]


Denna blogaward funkar så här 



A: Kopiera awarden på er blogg! (man måste klicka på så att den kommer upp i ett nytt fönster för att kunna spara ner den)


B: Länka till personen som gett dig awarden!


C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!


D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!


E: Länka till deras bloggar!


F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award

 

Jaha, intressant eller inte ...här kommer lite fakta om mig.

 

1.älskar rosa.

 

2.Älskar att ha levande ljus runt omkring mig..även på sommaren.

 

3.Livrädd för att det skall hända mina barn något.(fantiserar alltid om det värsta)

 

4.Försökte ta mc kort en gång...kanske försöker igen.

 

5.Har en dröm om att jobba med läkare utan gränser.

 

6.En annan dröm är att vilja bli veterinär.

 

7.Blir stressad av att det är stökigt i hemmet.

 

Jag vill ge denna vidare till alla som vill ha den. JAg tycker att alla är sååå duktiga, så jag kan inte välja ut någon speciell.  Må så gott

 


 
 
Erica

Erica

22 mars 2010 15:12

Tack för kommentaren i min blogg :) Ja de är jätte fint när sådant kommer upp :p Jätte fint kort du har gjort de bliv nog tjejen glad när hon får de...

Kram Kram

http://surpricebox.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards