tyrasmatte

Alla inlägg under januari 2010

Av christine - 30 januari 2010 11:42

titta vilket härligt paket man kan vinna hos lillblomman



Gå in du oxå ,så kanske du har turen att vinna detta. Dessutom kan du ju titta på allt fint som hon gör. http://lillblommanskapar.blogspot.com/ Kram på er.

Av christine - 28 januari 2010 15:10

Hej på er i solskenet. Som varje Torsdag ,så träffas vi och scrappar i några timmar på Fm. Idag var ingen skillnad. Jag fick gjort ett kort och en ask, plus en väska/korg som jag gjorde igår kväll hemma hos gulliga Zanya.


  

Först ut ett pojk kort. Sjtärnorna är utskurna med slicen.


  

Inspirerad av en ask i senaste numret av Magnolis ink, blev denna till. Den är inte riktigt färdig...men jag blev trött på den...hehe


   

En väska med söta Gorjess ....eller hur det nu stavas..flickan.


  

En lite bättre bild på hur den igentligen ser ut. Det finns ingen mall på den ,då jag har pusslat på fri hand.


   

En liten närbild på blommorna .  Japp...Allt för idag. må så gott.

Av christine - 27 januari 2010 09:04

Har gjort en hjärt korg att lägga lite godsaker i.


  

Självklart är den rooosa.... Ha det så bra. 

Av christine - 26 januari 2010 11:00

Kongahälla MässanJapp, Det är sant. Nu blir det mässa på Kvarnkullen I kungälv....jiiiippiiieeeee.Läs mer om det här. http://kongahallamassan.blogspot.com/

Av christine - 24 januari 2010 11:59

Vi skall på dop på söndag, Lilla Fideli skall döpas. Hon skall få en blöjtårta av oss. Högst upp på tårtan har jag satt en box som jag har köpt hos scraplyckan. Jag har klätt den med papper, även dom från Scraplyckan. Den är tänkt att vara en minnesbox som hon kan lägga saker i. Denna var väldigt rolig att göra, och inte speciellt svår.


  

I paketet jämte ligger lite mer saker som hon skall få.  

Lite blommor från Inkido, Siden band och cellofan... voila!!! en blöjtårta.

Ha det så bra.


Av christine - 21 januari 2010 15:53

OMG....jag tror jag är kär.......      Kolla in denna.Sjutton oxå att man redan har en....grön. Vill ha jöö...jag som älskar rosa.

 

 

 Bild
Av christine - 21 januari 2010 15:31

Jag blir så himla glad av alla snälla kommentare ni skriver om mina kort och även andra saker. Här kommer 2 kort till för er att titta på och kanske bli inspirerade av. Ett av dom blev gjort idag, när vi hade pyssel träff hos vännen Ann.


  

Ett kort som igentligen inte skulle bli så "gulligt", men det blev det ändå....typiskt mig.


  

Ett väldigt "rent" kort. Man kan ju gissa att det skall till en golfare....hehe.

Tack för mig och tack för att ni tittade förbi.  

Av christine - 19 januari 2010 09:46

Om ni inte har märkt det ännu så är det mkt rosa och gulligull på min blogg...eller ja, på korten iallafall...  Här kommer ytterligare gulligull kort allt efter beställarnas önskemål.På SS-forumet finns det en tråd om vad som är ute och inne med scrapbooking. Det går ju trender även inom detta. Många tycker att just rosa och gulliga saker är ute och att det skall vara mer tufft...typ Tim Holtz. Men enligt mig och helt klart mina beställare så vinner ff rosa....tur..jag älskar ju rosa..  


 

....så här kan det se ut, eller.... 


  

....så här. Som sagt Rosa, Rosa. Ha det så gott!


Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards