tyrasmatte

Alla inlägg under november 2011

Av christine - 26 november 2011 15:38

Det har inte blivit så mkt pysslat för min del den sista tiden. Det har varit lite mkt på den privata fronten, som har gjort att jag inte har lust och inte heller hinner. Ber om ursäkt till er som är inne här och tittar att ni får se samma gamla grejer hela tiden. Jag hoppas att jag skall få till lusten  och kunna vara pysslig igen snart. JAg fick iallafall gjort en liten present till min kompis som har fyllt år.  Må så gott alla och jag hoppas att ni får vara friska  och kunna njuta av julen som snart är här.


 

Ursäkta den dåliga bildkvaliten. jag tog kortet på kvällen.


    

En närbild på kortet som jag gjorde.

Av christine - 13 november 2011 17:48

Hur fort går inte en helg!!!??? Nu sitter man här söndagskväll och undrar vart fredagskvällen tog vägen. I lördags hade jag några goa tjejer på middag. Jag gjorde en varsin liten godispåse till dom med en tag på ,som jag använde till bordsplacering. Tomtarna gick åt under kvällen...även andra saker gick åt under kvällen känns liiite i huvudet idag...hihih. Det blir allt för sällan som man bara sitter och tjattrar om allt och ingenting med ett gäng härliga tjejer.


    

Jag la inte ner såå mkt krut på dom, visste ju att dom kommer att rivas upp för att komma åt dessa goda tomtar...  Må så gott.kram

Av christine - 1 november 2011 09:09

Ett väldigt snabbt inlägg idag. Har gjort lite olika tags. Kanske som tips till nån.


 

Har stämplat först med watermark dynan och sedan embossat Med Clear. Sedan har jag inkat in dom med lite olika färger. Den underbara godjul tagen är en stämpel från Rox Stamps..Visst är den helt underbar. Dom skall det bli många av i jul på klapparna kan jag lova. Allt för idag. må så gott. 

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards