tyrasmatte

Alla inlägg under september 2008

Av christine - 30 september 2008 19:45

Ihelgen som gick var det scrapträff i Utby. Det var mkt trevligt. Madde som hade träffen hade lagat mkt god mat.Det bästa var att hon vann en cuttlebug, den var hon väl värd.Det var så kul att få träffa morfen, neliz, emelie och kada.Jag fick gjort en hel del. Jag hade bestämt mig för att göra julkort. Det är en hal massa som ska göras så man får ta alla tillfällen som ges.Jag satt mittemot bella "bellis4". Vi skrattade gott hela dan. Kul att träffa dig. Stackarn hon satt mest och begrundade hur jag jobbade. Med penna och linjal. Jag har nämligen ingen sån där käck skärmaskin. Så mina saker är verkligen home made.Hon tyckte iallafall synd om mig så det blev att jag lånade hennes skärmaskin"väldigt smidigt"Jag blev så himla inspirerad av hennes los, så jag satte mig på söndagen och gjorde några stycken.Dom blev väldigt enkla, men jag är nöjd.Ett grattis kort har det blivit oxå.Ursäkta den dåliga bild kvaliten. Jag tog korten i kväll i vardags rummet. Ja... jag vet . men, jag ville så gärna lagt upp dom och kunde inte hålla mig tills i mån. Ha det så bra

Av christine - 18 september 2008 17:42

Ett beställnings kort och ett julkort. Ibland när jag har gjort nåt, så glömmer jag att lägga upp det här. Men nu så blev det gjort....snurrig...jaaa

Av christine - 18 september 2008 14:30

I helgen skulle min pappa upp och flyga med luftballong. han fick det i present av oss när han fyllde år i Aug. Allt förbereddes. Ballongerna fylldes med luft och alla fick hjälpa till och hålla i ballongen. Min pappa ser lite fundersam ut när han ser hur stor den är. Tyvärr blev det inget denna gången. Vinden gav sig inte så det var bara att packa ihop allt igen. Det händer ganska så ofta, så vi får se när det blir nästa gång. Jag tror att pappa skall skjuta på det till våren eller sommaren. Det blir ju så mörkt så fort nu och det är ju kul om man ser nåt när man nu är där uppe. Ett motto min mamma har är att det skall fikas var man än är . Så självklart fixa hon fika här oxå. Jag har faktiskt gjort en LO. Det är på min dotter som bröt benet förra året. Jag blev ganska så nöjd me den.Jag har upptäckt att det är ju väldigt svårt. Så en stor eloge till alla er som gör Los . ni är grymt duktiga

Av christine - 10 september 2008 17:02

Hej. Nu har det öppnat en ny webshop I Kungälv. Värt att gå in och kolla på hennes saker. Hon är billig på allt  ex: cardstock 3:- st. http://www.scraplyckan.se/

Av christine - 9 september 2008 14:49

Jaha, då har min dotter börjat att spela fiol. Det lär bli ljuva toner här hemma framöver. Hon är helt inne på att det här kommer att bli hur lätt som helst...hmmm, vi får väl se. Jag har gjort ett flask kort till en kompis  som tack för hjälpen när vi hade det lite stressigt här hemma. Jag har liftat Zanyas flaskort som jag fick på våran pysselkväll en aning. Jag tror hon ska bli nöjd

Av christine - 8 september 2008 08:07

Jaha, då var helgen slut igen. Fy, vad det går fort. I början på året beställde vi resa till Egypten. Nu är det bra drygt en månad kvar tills vi åker. Det ska bli så skönt. I helgen var det scrapmässa i Gbg. Jag var där på lördan och träffade flera av er på forumet. Bla. Ejm,hegu.morfen, emelie, Mias, Zanya, kamilla och petraso. Alltid lika kul att träffa er. Några av er kommer jag träffa igen p Utby scrappen. Morfen bla. Denna gången kunde jag hålla lie mer i plånboken...hehe... till mannens glädje. Men jag fick köpt mig lite gott och blandat. En embossing fön blev det.Nu ska här fönas.Lite julkort har det blivit. Ibland är jag så himla långsam när jag gör korten, petar här och där hela tiden innan jag blir nöjd. blir tokig på mig själv ibland. Jag tycker om enkla julkort, så det är inte mkt dekorationer på dom...Less is more....Ska väl hinna med några till innan jag åker.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards