tyrasmatte

Alla inlägg under oktober 2012

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck!

Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att pyssla just nu. Härom dagen fick jag faktiskt lite lust , det var bara att rusa upp till pysselrummet och sätta fart!! det blev två julkort och ett hjärta .  Jag har en vännina somär så himla gullig. Hon vet att jag har det lite jobbigt och försöker att muntra upp mig med sina fantastiska skapelser. Jag har ju även tidigare visat här vad hon har gjort. Nu har jag fått ett Kort/album av henne. Titta och njut!!!

Alla bilder är klickbara


   

Ett julkort i brunt och vitt.  Runt hjärtat har jag ritat zick zack stygn.


 

Julkort i rött och vitt.


 

Ett stålhjärta ,som jag klätt med lite rosor . Rivit ett papper och chalkat kanterna och skrivit texten . Enkelt!


Ja här är det ju bara att titta och njuta!!!!

Jag vet inte riktigt vad som hänt!! Jag har vänt bilderna rätt, ändå hamnar dom snett här??? Hoppas ni ursäktar. Ni får er en liten gympa stund i stället...hihihihi

 

 

 

 

   


Allt för idag. Må så gott. Kram!!

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards