tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Livet är sådant!

Av christine - 17 juni 2012 18:41

Härom dagen sa nån till mig att på fredag är det midsommar!!! Va?? är det? sa jag. Mitt liv just nu. Jag försöker att hålla näsan ovanför vattenytan. En väldigt närstående person till mig slåss mot cancer och jag är förtvivlad. Det blir ingen tid till pyssel, heller ingen tid till annat . Denna jävulusiska sjukdom...jag avskyr den..och vad den gör med personen som drabbas. Jag blir så glad när jag ser att så många är här inne för att titta på vad jag gör, samtidigt som det gör mig ledsen, för att jag inte har mer nytt att visa upp. Jag brukar inte vara så här personlig på min blogg, men kände att jag behövde skriva lite om varför det inte händer så mkt här inne. Jag vet just nu inte vart jag skall hitta inspiration och motivation att orka pyssla. Det enda är nog att bara vänta, så kommer det väl. För det är ju så att få pyssla är ju oxå ett sätt att kunna koppla bort saker och ting, men när jag sätter mig vid pyselbordet....kommer det ingenting. Så mina goa vänner ..jag hoppas att jag snart skall ha nåt nytt att visa upp. Till helgen är det dags för Orust scrappen, det skall bli skönt att komma bort lite och kanske kan jag få gjort nåt litet alster som jag sedan kan visa upp här. 


 


Kram på er och må så gott. 



 
 
Cornelia

Cornelia

28 juni 2012 18:40

Christine!
Det finns naturligtvis inga ord som kan hjälpa dej nu... men du ska veta att jag tänker på dej/er!

Stor kram!

http://www.raggsockababbel.blogspot.com

christine

28 juni 2012 19:34

tack så mkt Cornelia. Du ska veta att det värmer faktiskt.Kram

 
Ingen bild

Mari

2 juli 2012 19:13

Tänker på dig!
<3 kramar till dig!

christine

3 juli 2012 14:08

Tack så mkt ,Marie.

 
Annika

Annika

14 juli 2012 16:19

Kramar å tankar från oss i Sthlm.
Carpe diem

http://Minithorsell.blogg.se

christine

15 juli 2012 23:07

Tack det samma.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards