tyrasmatte

Alla inlägg under februari 2009

Av christine - 28 februari 2009 17:01

Jag älskar detta kortet på linnea. alla små söta mjölktänder och den där lilla glimten i ögat.



Dessa papper har jag köpt hos stämpelstudion. Tyvärr kommer jag ju aldrig ihåg vad papprerna heter. Underst har jag ett rött härligt nästan metalliskt papper med vita prickar.  Sedan la jag ett tårtpapper och sedan fotot.Över fotot har jag lagt ett tja...genomskinligt papper.Något mer har jag inte satt på. Tycker att det räcker annrs blir det över dekorerat. (och det är jag rädd för att göra).


 Visst blev det en läcker lo?? Kram på er

Los

LOs

Av christine - 27 februari 2009 14:59

Jaha, då har det hänt (igen faktiskt) att jag har gjort några layouter. Det är ju riktigt kul när man kommer igång.


Denna har jag liftat av duktiga Karolina (karehed) . Det är en utmaning på Svenskscrapbooking att lifta henne. Kortet föreställer mig (jo, det gör det). Jag skulle nog vilja påstå att den är liftad rakt av...hihi



Åhh, så butter. Detta är nog nästan det ända kortet jag har på våran dotter där hon är lite sur. Hon skrattar så gärna annars. Tårt pappret har jag inkat med svart distress dyna. Den blev både gullig och lite tuff.



Önskar att jag var så söt när jag är butter.  :=))



Min man är med i Fmck. Jag tänkte att han skulle nog tycka att det var kul om jag gjorde nåt på det temat. Det blev uppskattat!! Sticlesen är från Ek succes



Min man har fastnat i leran med hojen. Det gjorde alla...sa han



Goa kompisar. både i jobbet och på fritiden.



Min älskade mormor!! hon gillade färgen rött skarpt, så den fick det bli på lon. Fyy, vad jag saknar henne.



Pappa är bäst!! alla små pojkar idol. Denna dagen var så härlig ute i skärgården. Vi hade tagit vår lilla båt ut och badade och solade.



Dom två bästa killarna jag vet!!!



Los
Av christine - 24 februari 2009 10:53

Det är ju så roligt att få en inkik i andras pysselrum. Oftast blir man ju lite avundsjuk för att många har ju väldigt gott om plats med fönster och gardiner osv. Men jag är såå himla nöjd med mitt lilla krypin så jag känner mig som miljonär...hihi. Igår satte min man upp en ny bänkskiva som min gulliga pappa hade fixat till mig. Lite nya hyllor och en stång med s-krokar.  Våran klädkammare är nu mera mitt pysselrum.






Ja , nu är det kanske inte det finaste i hyllväg, men jag är nöjg ändå . hyllorna har kostat mig ca 30 kr. Min braiga förvaring från claes ohlsson står så fint på bänken.:=))


Min fina symaskin jag fick av min man i julklapp. såå använd. Se så stilig han è . den gröna prinsen...hihi. Ikea burkarna med hål i blev jätte bra att ha band i . Inte jättestort men åh vad det är bara mitt, mitt.Nä, nu har jag varit borta ifrån det för länge. Måste nog upp och kolla till det, så det inte har blivit stökigt eller nåt  :=))) kram på er och må så gott

Av christine - 23 februari 2009 14:12

Har gjort en canvas tavla. Använt servett och deucopage lim och några hjärtan. blev ganska söt . dottern skall ha den i sitt rum.

Av christine - 23 februari 2009 12:08

Jösses, det var väldigt roligt att göra påsk kort. Jag fortsatte och gjorde några till. Mer kommer det att bli, nu är jag ju på gång...hehe...Nu längtar jag jätte mkt till scrapmässan på svenska mässan i Gbg. Det är så himla kul att gå där och klämma och känna på alla sakerna. Sen är det ju himla trevligt att träffa alla från ss oxå. Iår skall jag komma ihåg att ta med kameran. det har jag glömt varje gång.att sy på korten gillar jag jätte mkt

aatt sy på korten är väldigt roligt. använt min wwp stans och skrivit glad påsk på.pappret är inkidos nya

Tagen är från scraplyckan "ursöta tags" var stämpel kommer ifrån vet jag inte. den är iallafall färglagd med pm pennorna, det vet jag (hihi)



Söta sarah kay stämpel målad med pm pennor.

återigen inkidos papper. korgen vet jag inte vart den kommer ifrån äggen har jag klippt ut från Inger hardlings klippark. Satte stämpelbodens fina lilla fjäril på korgen. även här sytt på kortet

Av christine - 20 februari 2009 12:34

. Kolla in detta godiset....vill ha....candy2 http://bevscrafts.blogspot.com/2009/02/it-candy-time-x-2.html


Av christine - 19 februari 2009 10:13

 2 st har jag gjort. Ja, jag vet lite tidigt men jag blev såå sugen.Jag gjorde i härlig våriga färger . Gult, rosa , grönt och blått. Vårens färger. Man blir liksom glad och får ny energi av dessa färgerna. Det känns lite avlägset med påsk och våren när man tittar ut. snö och kallt. Men jag skall absolut inte klaga för det är mkt bättre än regn och rusk. nu skall jag skynda mig att göra färdigt lite grejer här så att Tyra och jag kommer ut på en härlig långpromenad. Ha det så bra. kram

Av christine - 19 februari 2009 08:09

Hos Landstoken kan du vinna en jätte söt die från Go-create.Du har tom till den 28 Febr på dig. Väl värt ett besök. dom har såå mkt fint att titta på. 




Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards