tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Vaxpåse

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln som jag gjort tagen av kommer ifrån roxstamps. Blir ju himla mysigt med lite godis i och ge bort. Må så gott alla!

 
 
Ingen bild

Mari

26 december 2012 14:46

fina....
Godfortsättning
med kram
Mari

 
O´Kelly

O´Kelly

31 december 2012 13:51

Så fint du gjort!
Jag har länkat till din blogg från min blogg.
Din beskrivning av stämpling på ljus är så bra att jag gärna vill att du får ta åt dig lite av äran.
http://classicmilton.blogspot.se/2012/12/ljus-i-julklapp.html
Hoppas att det är OK, hör av dig annars så tar jag bort det.

GOTT NYTT ÅR
O´Kelly

http://classicmilton.blogspot.se

christine

1 januari 2013 13:57

Tack snälla, vad söt du e!! Självklart får du länka. Gott nytt år till dig oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Av christine - 2 september 2012 16:35

Sitter just nu efter maten och tittar ut:-( lite mysigt är det, det måste jag erkänna. Sommaren var bara inte så lång som jag hade behövt, men höstenblir ju säkert längre så jag får väl börja att njuta av den :-) lägger ut en bild från altanen på p...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards