tyrasmatte

Alla inlägg under januari 2012

Av christine - 30 januari 2012 23:09

Idag när jag kom hem väntade nåt riktigt kul. Innanför dörren stod ett paket från WildOrhid....yummii.


Lite  gott och blandat!  Det var som sagt dags att fylla på förråden.


Jag såg en sådan himla kul grej, som jag ville härma lite. En minnes burk. Under året som går skall jag lägga i en lapp i burken när jag tycker att det har hänt nåt som har fått mig att å lite extra bra. När året är slut skall jag sätta mig och läsa och minnas allt roligt som jag gjort och som jag glömt      


Just nu ligger det redan ett antal lappar. Bla på en står det at vi har varit i fjällen, På en annan står det ätit en god middag som min man lagat. Det skall vara vardagens små och stora händelser, men sånt som man kanske glömmer av under tiden som går. Lite som en dagbok, men inte för varje dag. Kram på er. 

   


Av christine - 29 januari 2012 18:02

Idag har vi varit på Kalas och firat vårat gudbarn som fyllde 6 år. Han e världens goaste lilla kille. Synd bara att han inte kan stanna i denna åldern... .  Igår Lördag var mor och far på besök, med sig hade dom hemma gjorda Semlor....mums. Vi tog en låååång härlig promenad. När vi kom hem blev det Kaffe och semla. Det var vi väl unnade när vi hade gått så långt     Här kommer en liten bild, som jag hoppas skall fresta i liite.....


Det bästa med dom är att dom inte är så stora, så man kan ta två......  Kram på er.  

Av christine - 18 januari 2012 14:45

Idag visar jag en väldigt söt liten sak ,som jag har sett i en tidning som heter "ett Trykk"  Det blir även ett kort.


 

Ett kort tillen liten nyfödd kille. Söta nalle charms  som hänger i varsin liten ros. Den underbara texten är från Roxstamps. Baby boy är stämplat med ett clear alfabet.


 

Här kommer min lilla "herbie" visst är han gullig. Pillig att göra. Svor som den värsta....  men det var det värt.


       

Alla bilderna är klickbara. Allt för idag. må så gott och tack för att ni tittar förbi.Kraaaam 

Av christine - 9 januari 2012 19:40

Jaha, då var det redan Jan. Jag blir lite sttressad av att inte ha hunnit göra nåt scrappande ännu. Men, varför stressa igentligen. Jag har ju ett helt år på mig....hahahahah. Några kort från julen -11 kan jag visa iallafall.


 

Underbara cremefärgade rosor som jag fick av min man dan innan julafton!! 21 st, likamånga år som vi varit tillsammans.


   

den bästa av töser!!! Här med morgongåvan i knät.


 

Bordet dukat och klart!!


 

Hemmagjorda äggosten är som ett smycke på julbordet. mums......

Må så gott. kraaaam!!!



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards