tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Rubrik saknas

Av christine - 13 februari 2010 16:59

Nu var det ett tag sen jag la upp nåt, men nu kommer det lite granna för er att titta på. För ett tag sen så beställde jag och två kompisar lite blommor från http://www.wildorchidcrafts.com/ .HAr ni inte varit inne där och tittat på allt fint dom har så gör det. Billigt är det oxå. Vi beställde 1500 blommor och 510 m band, tillsammans med frakten gick det på 1100:- Tyvärr har jag inga bilder på det, men ni får tro mig på mitt ord.....  


  

Först ut ett ganska enkelt kort.


  

Stämpeln på detta kortet är en hängel.CS och mönstrat papper.


  

Här har jag sytt ihop olika mönstrade papper.


  

Tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån jag fått denna stämpeln, men visst är hon läcker.  


  

Stämplar från Stämpelboden. Dessa stämplar är ju kanon, använder dom jätte mkt.

Ja det var det. tack för att ni tittade förbi.

  

 
 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

14 februari 2010 11:54

Å så många finfina kort du har gjort!
Hoppas du får en fin Alla ♥ dag!

http://asamia.blogg.se

 
sandra

sandra

14 februari 2010 20:56

Men jisses sååå mycket fint du har hunnit med! Vet inte riktit var jag ska börja....gillar färgen på det lila kortet och det kortet med ihop sydda papper var ju bara så läckert! Helt underbara stämplar också, fränt!

Hoppas att du har haft en bra Alla hjärtans dag!

Kramisar sandra

http://sandraekeblads.blogg.se

 
Kamilla

Kamilla

14 februari 2010 21:20

Wow Christine, vad mkt underbart du har gjort :D
Jag bara älskar det första kortet, det lila...

http://kamillasscrapping.blogspot.com

 
Karin/essmo

Karin/essmo

15 februari 2010 10:41

Åh va mycket fina kort du har gjort! :-)
kram kram!

http://essmos.blogspot.com

 
KatarinaR

KatarinaR

15 februari 2010 20:13

Jättefina kort du har gjort!
Tyckte extra mkt om det lila samt det blå, längst ner, med den roliga stämpeln.
Ha en bra kväll!

http://www.katarinaspyssel.blogg.se

 
Sara_80

Sara_80

22 februari 2010 22:04

Vilka fina kort du gjort! :)
Du har en Kreativ Blogaward att hämta hos mig!

Kram Sara

http://saraspysselvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards