tyrasmatte

Alla inlägg under mars 2012

Av christine - 28 mars 2012 15:27

Brrrr.... idag är det inte så jätte varmt. Blåser riktigt kallt. Passar på  att vara inne hela dan...  och inte göra nåt vettigt. Idag visar jag två alster ett har jag gjort och ett har min kompis gjort....


 

En väninna till mig fyller år på Fredag. Hon älskar klara och starka färger, så jag har lyckats att knåpa ihop ett kort till henne. Jag gör ju inte kort i sådana färger ivanliga fall, så det krävs en del för att jag skall få till det. Jag blev nöjd ,och dt tror jag att hon blir med. Hunden är Magnolias fina stämpel. Papprena fick jag som en gåva på en träff, så jag vet inte vad dom heter.


 

KOLLA  in denna underbara kistan !!!  Denna fick jag av min kompis Ann. Hur fin som helst. Dessutom har hon använt mina favvo citat från Roxstamps. Kolla in pappret....


 

Givetvis var den oxå fylld med mitt favvo godis....Choklaaaaad Här ser ni det andra citatet, även det från Roxstamps. Hon vet precis vad som gör mig lycklig.


 

Hur underbart fin som helst!!!!! Tack snälla gulliga Ann. Du är viktig i mitt liv.


Allt för idag. Kram och må så gott!!       

Av christine - 22 mars 2012 11:29

Aj, Aj, Aj.....Nu var det verkligen jäääätte längesen jag la upp nåt här  . Men ,ibland kommer livet imellan och det är inte så mkt man kan göra åt det. En Väldigt nära person till mig ,slåss mot cancer   och det har krävt lite från mig. Lusten och inspirationen har liksom försvunnit men mest är det ju tiden... Nu håller vi alla tummarna för att allting ska bli så bra det kan bli. Du vet vem du är , och tittar du in här så KRAM på dig. Jag fick för nån vecka sedan ett underbart paket från rara Karolina (karehed på SS- forumet) Jätte söta papper ,ett underbart litet ark med clearstamps och ett fantastiskt band med swirls på. Nu har jag faktiskt gjort ett litet alster utav några av sakerna jag fick. Underbara Karolina ,tack för denna gåva  


 

En Meander bok. Vill du göra en egen , så kika här...    http://www.youtube.com/watch?v=_zXKBx4mt3M  Framsidan kommer att dekoreras mer sen ,när jag vet vad den kommer att innehålla. Men än så länge räcker det väl med det fina bandet från Karolina.


Här syns en glimt av det underbara  mönstrade pappret från Karolina. Dom andra papprena jag använt kommer från "First edition, summer breeze" Tagsen är vanliga beiga, som jag distressat kanterna på. Satt i olika band på varje tag


 

 Det är tänkt att vara foton på ena sidan och journaling på tagsen och, även på själva sidorna.. 8 st Tags fickor blir det och 16 st sidor för kort eller journaling. Det går åt ett helt ark 30,5x30,5 papper för själva stommen till boken, som även utgör fickorna.Vilket tema (fotografier) det blir i min bok, har jag inte bestämt mig för ännu. Den får ligga och "värka" lite..  Allt för mig idag. må så gott. Kram på er. 




Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards