tyrasmatte

Alla inlägg under februari 2011

Av christine - 16 februari 2011 15:41

har gjort några näsduks askar.


  

Ingen dekorationer på, eftersom man skall kunna ha dom i väskan. Det gulligaste är nog att ha dom på skötbordet kanse, eller på toaletten.... Kram på er.

Av christine - 16 februari 2011 10:46

Jag kan verkligen inte få nog av tulpaner. Jag tröttnar aldrig på dessa underbara blommor ,som är så efterlängtade efter julen.


  

Dessa fick jag av min man på alla hjärtansdag. 10 tulpaner lyfter ett helt rum...magisk blomma.


  

Har gjort lite mera vimplar. självklart fick det bli lite rosa vimplar oxå  :=))


  

Tags i olika design. Söta, gulliga och rara. det är ju bara det jag kan....  Skulle behöva gå en kurs i coolness..hehe


  

Ja, nu fyller dom en efter en "The big 40" Tesa hade gjort så kuliga retro blommor,det var jag ju tvungen att prova...blev helt ok.

Allt för idag. Må så gott. Kram

Av christine - 9 februari 2011 10:33

Scrapbooking kan användas till vad som helst  Kolla bara på detta.....


  

Jaha, så kan det gå när grannen behöver en BRA penna till sin hastighetsmätare   Promarker är ju bara bäst...hihi


  

Ett beställningskort. Stämpeln är Magnolia.


  

Ännu ett beställningskort med samma stämpel.


  

Har köpt såna där blåsstrutar och stoppat i dom i cellofanpåsar.Allt för idag. Må så gott. Kram.

Av christine - 6 februari 2011 15:42

Söndag och grått kallt väder..vad gör man då. Jo, man går på Museum. Vi åkte till Mölndals Museum. Så mkt fint och roligt att titta på. Man åker tillbaka nästan 100 år. Vilket enkelt liv vi lever nu för tiden igentligen. Dessutom har dom just nu en 70-Tals utställning. Nu vet jag varför jag har så svårt för färgen Orange.  Allting var ju i den färgen, och brunt. Tom hårfönen   var ju för sjutton Orange. 1974 började vitlöken att säljas i butik och 79 ansågs inte homosexualitet längre vara en sjukdom...  Med tanke på denna oranga period och med "vilse i pannkaka" som det enda barnprogram, med den otäcka "storpotätan" i så är det ju ett under att man inte har blivit knäppare än vad man är..  Idag måste jag få visa vad min duktiga mamma gör.Kolla på bilderna nedan.


  

Sådana här otroligt söta tofflor stickar hon. Visst är dom helt underbara.


  

Här ett par som hon stickat till dottern. Dom här kan man ju inte få för många av.


  

Dyrt med barn...hmmm. Glaset rymmer drygt en halv liter. Inte undra på att mjölken tar slut fortare än jag hinner handla. Brödet räcker ju inte längre det, när man har en 18 åring i huset.



Av christine - 2 februari 2011 13:41

Jag vill tacka alla för era underbara kommentarer som ni skriver till mig. Det är så roligt att ni tycker om det jag gör. Idag visar jag två ramar jag har gjort. Själva ramarna har jag köpt på Ikea...så dom var inte så svåra...hihi. Sen har jag bara klippt till ett papper från Inkido och stämplat med dom underbara texterna En Prins och Prinsessa från Stämpelboden. Lätt som en plätt.


  

Visst blev dom gulliga, trots enkelheten. Men det är som man säger ...Less, is more. Må så gott. kram.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards