tyrasmatte

Alla inlägg under juni 2011

Av christine - 29 juni 2011 12:08

Hej i värmen. Äntligen.. skulle jag vilja säga.. Jag har längtat så efter lite värme och sol, så nu passar jag på och njuter. Pyssel blir det ju inte så mkt av när solen lyser, men ibland så kilar jag upp och får gjort nåt litet.


 

Som här tex. Här har jag använt mig av Pions fina texter och fjärilar. Just nu är Pion är stor favorit hos mig. Bara älskar deras otroliga papper. Ja, så mkt mer blir det inte idag. Kram på er och må så gott.

Av christine - 21 juni 2011 18:55

Har i helgen gjort mig en tavla.



Antingen kan man hänga den på väggen......

 


...eller ,så kam man ställa den på en tavel list.

   

Allt för idag. har lite mkt runt mig nu, det närmar ju sig Midsommar. Kram på er. 

Av christine - 17 juni 2011 11:01

Usch och fy. Jag är riktigt usel på att blogga just nu, men det är så mkt annat som måste gå före. NU kommer ju Midsommar och allt som måste förberedas inför den ,men snart är det semester...   Ha en härlig sommar. Kram på er

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards