tyrasmatte

Alla inlägg under mars 2011

Av christine - 24 mars 2011 10:20

Oj,Oj,OJ....finns ni kvar mina vänner där ute?? Nu var det längesen jag la in nåt i bloggen. Men det har varit lite mkt nu den sista tiden. Men håll i er för nu kommer det lite nytt...hihih. Jag är verkligen förfärligt dålig på att ta bra kort...skyller på kameran..hihi. Först ut i dag är ett foto på min oerhört intelligenta hund


  

"jag tänker...alltså finns jag"


   

NU börjar det ju närma sig påsk,så det fick bli två påskägg. Dessa kan man köpa i 3-pack. detta är mellanstorleken. Jag har köpt mina hos Scraplyckan.(länk dit finns under webshoppar)


  Först har jag målat dom vita med akrylfärg. sedan har jag rivit ett motiv papper i bitar och limmat på hejsan svejsan  Målat med ett tunt,tunt lager av den vita akrylfärgen igen. Har efter det sprayat på med massor av perfect pearls,så det glimmrar jättefint. Sedan har jag bara i stort sett dekorerat det med rosor, band och pärlfloss . Botten har jag oxå målat med vit akrylfärg och sedan tagit ett tjockt lager av crackle paint på så det har crackelerat riktigt härligt.


  Här har jag gått tillväga på samma sätt. detta är det största storleken på äggen


  Bara andra dekorationer och andra färger.


  En liten ask fick det bli oxå


  Dekorerad med lite rosor och band och pärlfloss.


  Sedan måste jag ju lägga ut lite bilder på min son. Han läser Omvårdnadsprogrammet med inriktning Räddningstjänst. Det är tänkt att han skall läsa till polis när han är klar med gymnasiet. Visst klär han i brandmannakläder. Om jag är stolt??...klart jag är  





Av christine - 7 mars 2011 18:48

Fy, man har verkligen inte varit pigg dom senaste 3 veckorna. I 2 veckor var jag total däckad av influensan. Förra veckan försökte jag bara klara av jobbet ,för att sedan gå hem och lägga mig. Nu börjar jag kvickna till...känns bra.Nåt pyssel har det inte blivit. Därav är inte bloggen uppdaterad på ett tag. Hoppas att ni andra har klarat er från denna jävulska bacill.....Kram...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards