tyrasmatte

Alla inlägg under augusti 2012

Av christine - 23 augusti 2012 10:32

Hej!!! Hoppas att ni inte känner att sommaren har varit för jäklig mot er. Själv tycker jag att det har varit otroligt mkt regn och blåst, men även en hel del sol. Nu är det inte så mkt att göra åt det, hösten kommer vare sig vi vill eller inte. Man får helt enkelt göra det bästa av det.  Jag gör i stort sett nästan inget pyssel alls nu för tiden. Finns massa orsaker till varför,. går inte in på det nu, men för en tid sedan hittade jag så söta lådor i vit typ kartong som jag vill altra. Nu har dom blivit klädda.  


 

Papprena jag har använt är Maja Design. Helt ljuvliga!!  Nu är dessa burkarna väldigt enkla altrade och lite är det ju för att det är jag, men oxå för att man ska kunna göra så här......


 

..... stapla dom på varandra.  Tycker dom blev precis so jag ville ha dom . Enkla men ursöta...hihihi.

 Allt för idag .Må så gott. Kram på er.


  En liten xtra bild.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards