tyrasmatte

Alla inlägg under maj 2008

Av christine - 26 maj 2008 08:40

Jaha, då var tävlingen avgjord.


                                    GRATTIS KARÅLA....


Det blev du som vann min pif.

Av christine - 22 maj 2008 08:43

Här kommer två till skyltar och även ett trähjärta med texten blinka lilla stjärna på. Just nu håller jag på mkt med dessa trä hjärtanen man får byta pyssel ibland.kram

Av christine - 22 maj 2008 08:21

Denna blomskylt köpte jag  och gick hem och klippte till en bit papper som jag chalkade och skrev hem ljuva hem på det blev gulligt.

Av christine - 22 maj 2008 08:17

Har införskaffat en ny hylla till köket. Plockade in doftande syrener, jag älskar syrener.Satte även in några kvistar på toan , så nu luktar det gott där med.Denna tiden är ju så härlig för man kan ha nyplockade blommor hela tiden.Kram

Av christine - 20 maj 2008 14:54

Har haft en ganska lugn helg. Jag vuxenvandrade i Fredagsnatt, men det var så lugnt ute att vi blåste av redan kl 01. Linda Bengtzing var här i våran lilla stad. Och det var semi match i hockeyn så många höll sig väl hemma.Lite pysslat har det blivit. Lite beställningar. Det verkar vara många som fyller

50, det är det ju iof alltid men jag märker väl det nu bara för att man har börjat göra kort.Jag hoppas att solen och värmen kommer till helgen. Jag och min man har en överraskning åt mamma (pappa åker med oxå) på söndag eftersom det är Morsdag. Jag kan inte skriva vad det är för mamma (den lilla luringen) är inne här titt som tätt och kollar. ha det så bra Kram..... 

Av christine - 20 maj 2008 14:50

Hej. Man blev nog allt lite borskämd av värmen som va. Just nu längtar jag efter vinterjackan som jag har plockat undan. Vi får hoppas att inte detta var sommaren vi fick, utan att det kommer mer. Var lite sugen på nåt gott härom dagen ,så det fick bli lite muffins bak. Barnen blev glada och mumsade på.

Av christine - 13 maj 2008 16:21

Min tur att få ge någon ett kuligt paket med lite pyssel grejer i. Lämna ett avtryck här i bloggen, så drar jag en vinnare på Mors-dag den 25 Maj. Lycka till och må så gott. Kram....tyrasmatte

Av christine - 13 maj 2008 16:19

Jag hade ju en sån himla tur att vinna Jennys pif för en tid sen. Detta var som fanns i paketet, det skall bli kul att sätta sig med detta nån dag när jag får tid över. Tack så mycket Jenny för dom fina sakerna. Så nu är det alltså min tur att pifa nån.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards