tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

scrap träff

Av christine - 3 juli 2012 14:23

Nästa vecka har jag min första semester vecka...hur skönt som helst. Sen går jag in och jobbar en vecka, och sen är det tre veckors ledighet  JAg ska.....   Umgås med vänner    och dricka   ut och gå med   vi skall  och äta    ska skina heeela tiden och det skall inte   detta blir kanon. .


Var ju på träff i helgen och jag hade sagt till mig själv att jag skall bara ta dan som den blir. inga krav på hur mkt eller lite jag skall göra under dagen. Precis så blev det oxå. Jag fick gjort ett kort en LO och en tepåse. All annan tid satt jag antingen och smaskade på nåt samtidigt som jag läste nån tidning eller så gick jag runt och tjötade med folk.. precis som en träff skall vara.  Jag har ju under årens lopp samlat på mig en massa pro marker pennor. Nu har jag tänkt att jag skall lära mig att måla med dom oxå   Träna, träna och träna de enda som gäller.


 

Detta är kortet som jag fick gjort. Det var till en utmaning på träffen. Man skulle maska minst tre motiv. Det var det enda kravet. så här blev mitt resultat. Alla stämplarna kommer från Bildmålarna. Text stämpeln är från Rox stamps. Papper från pion.


  Så här ser det ut när en massa kreativa tjejer håller igång.



 

Mina försök med PM pennorna.


 


 


Ja, träning ger ju färdighet, så jag ligger väl i så får vi ser hur det går. Kram på er och njut av sommaren... 


 
 
Ingen bild

Julia

4 juli 2012 23:35

Blir så himla fint.. riktigt intressant att kolla på.
vill också lära mig göra såna fina kort! :)

 
Maiden

Maiden

8 juli 2012 11:58

Superfint - öva, öva... Ska nog ta å öva lite nu! :-)
Kram

http://www.maidens.nu

 
Pysselfröken

Pysselfröken

8 juli 2012 18:08

Jag tycker att du har lyckats jättebra med färgläggningen. Bra för oss läsare att kunna se vilka färger du har använt. Jag älskar Promarkers (och Flexmarkers)och jag övar också. Hoppas att du får en härlig semester!
Kram

http://pysselfrkensblogg.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

15 juli 2012 08:44

Tycker att du får till det fint med PM, jag. Själv lyckades jag aldrig begripa mej på dem och sålde de få jag hade ganska snabbt igen. Men det var kanske det som var felet, jag hade inte tillräckligt många nyanser för att det skulle kunna bli snyggt.

Nåja. Nu använder jag vattenbaserat i stället och trivs med det.

Ha en sköööööön söndag!

http://www.raggsockababbel.blogspot.com

christine

15 juli 2012 23:06

Ja,det märker jag ju att det krävs träning. Hadet skönt du med.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards