tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Scrapbooking funkar till allt....

Av christine - 9 februari 2011 10:33

Scrapbooking kan användas till vad som helst  Kolla bara på detta.....


  

Jaha, så kan det gå när grannen behöver en BRA penna till sin hastighetsmätare   Promarker är ju bara bäst...hihi


  

Ett beställningskort. Stämpeln är Magnolia.


  

Ännu ett beställningskort med samma stämpel.


  

Har köpt såna där blåsstrutar och stoppat i dom i cellofanpåsar.Allt för idag. Må så gott. Kram.

 
 
Cornelia

Cornelia

9 februari 2011 13:35

Jahaja... jag har inga pro markers.. så HUR ska jag göra om jag behöver fixa till en hastighetsmätare nån gång??? *S*

Fiiiina kort!

http://www.raggsocka.se

 
stephi

stephi

9 februari 2011 14:49

vad smart!
Fina kort du gjort, roligt med påsarna

http://www.stephis-kort.blogspot.com

 
BellaMio

BellaMio

9 februari 2011 19:28

Hahaha, det bekräftar ju bara vad jag har sagt hela tiden, Scrapbooking ÄR en bra hobby!!

Korten är ljuvliga!

http://bellamios.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

9 februari 2011 22:06

Underbara kort! Haha, och visst är det bra att man har så mycket pysselsaker så man kan vara schysst och hjälpa grannen med hastighetsmätare och sånt. Det ger riktig grann-cred det!
Sååå söta påsar med de fina tutorna i! Kramar i massor!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
ica

ica

10 februari 2011 00:24

jätte fint :) och väldigt smart.. När man sätter dekorationer så som rosor på ljusen när man stämplar.. Vad händer med dom eller måste man ta bort dem när det är dags??

http://surpricebox.com/scrapping

christine

10 februari 2011 09:26

rosorna kan du bara flytta på, eller ta bort helt. Det gör man lite som man vill.Kram

 
Kitika

Kitika

8 juli 2011 21:41

Love second card. This is a really pretty card Christin, love such soft colours. so beautifully dreamy and you colour Tilda to perfection, she looks charming!

http://kitikas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards