tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

LOs

Av christine - 27 februari 2009 14:59

Jaha, då har det hänt (igen faktiskt) att jag har gjort några layouter. Det är ju riktigt kul när man kommer igång.


Denna har jag liftat av duktiga Karolina (karehed) . Det är en utmaning på Svenskscrapbooking att lifta henne. Kortet föreställer mig (jo, det gör det). Jag skulle nog vilja påstå att den är liftad rakt av...hihi



Åhh, så butter. Detta är nog nästan det ända kortet jag har på våran dotter där hon är lite sur. Hon skrattar så gärna annars. Tårt pappret har jag inkat med svart distress dyna. Den blev både gullig och lite tuff.



Önskar att jag var så söt när jag är butter.  :=))



Min man är med i Fmck. Jag tänkte att han skulle nog tycka att det var kul om jag gjorde nåt på det temat. Det blev uppskattat!! Sticlesen är från Ek succes



Min man har fastnat i leran med hojen. Det gjorde alla...sa han



Goa kompisar. både i jobbet och på fritiden.



Min älskade mormor!! hon gillade färgen rött skarpt, så den fick det bli på lon. Fyy, vad jag saknar henne.



Pappa är bäst!! alla små pojkar idol. Denna dagen var så härlig ute i skärgården. Vi hade tagit vår lilla båt ut och badade och solade.



Dom två bästa killarna jag vet!!!



Los
 
 
scraparlotta

scraparlotta

27 februari 2009 16:08

Oj vad många LOs du hunnit med. Och dom är jättefina, tokgillar "fröken butter" snyggt upplägg.

http://www.scrapparlotta.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

28 februari 2009 22:10

Oj, vad många fina layouter du har fått till, du ska veta att jag är här och smyger ibland men jag kommenterar inte alltid! Gillar verkligen Fröken Butter, den är helt underbar!
KRAM!

http://cathspyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards