tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Luftballongs resa och Lo

Av christine - 18 september 2008 14:30

I helgen skulle min pappa upp och flyga med luftballong. han fick det i present av oss när han fyllde år i Aug. Allt förbereddes. Ballongerna fylldes med luft och alla fick hjälpa till och hålla i ballongen. Min pappa ser lite fundersam ut när han ser hur stor den är. Tyvärr blev det inget denna gången. Vinden gav sig inte så det var bara att packa ihop allt igen. Det händer ganska så ofta, så vi får se när det blir nästa gång. Jag tror att pappa skall skjuta på det till våren eller sommaren. Det blir ju så mörkt så fort nu och det är ju kul om man ser nåt när man nu är där uppe. Ett motto min mamma har är att det skall fikas var man än är . Så självklart fixa hon fika här oxå. Jag har faktiskt gjort en LO. Det är på min dotter som bröt benet förra året. Jag blev ganska så nöjd me den.Jag har upptäckt att det är ju väldigt svårt. Så en stor eloge till alla er som gör Los . ni är grymt duktiga

 
 
Cath.

Cath.

18 september 2008 18:24

Vilken fin layout!!! Det blir väl flera...?
Och fina kort gör du också!
Ha det gott! Kram!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
Annica H

Annica H

19 september 2008 23:28

Va kul att se en Lo hos dig! Va fin den blev!
Det är inte svårt att göra layouter, det tar bara (väldigt) mycket mera tid!!! ;)

http://annicah.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards