tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Vinter i Mars

Av christine - 17 mars 2008 13:54

Var tvungen att ta kort på snön som kom idag .vi har inte haft en snö flinga på hela vintern och så var den tvungen att komma nu när vårkänslorna precis hade börjat att spira.

 
 
TinaStina

TinaStina

20 mars 2008 14:16

Tack så jättemycket för din gulliga kommentar i min blogg! Jag rodnade lite...

Vilka fina kort du gjort! Gillar framför allt kort nr 3, fjärilskortet. Både färger och layout är supersnyggt. Och sonen, vilket ämne till poet! Förstår att du ville göra en LO om det. Jättefint!

http://tinastina.bloggagratis.se

 
jenny (e.j.m)

jenny (e.j.m)

21 mars 2008 16:11

Hejsan!
Tack för kommenatren i min blogg!
Du undrade om bliga och perforera.
Bliga betyder på scrapspråk att man viker kortet. Perforera gör du med en skärmaskin för papper. jag har en som man kan byta ut skäraren till en som gör som små hål längs kantet så att man lätta kan riva av pappret.
Lite svårt att förklara, hoppas att det blev tydlligt nog! har man ingen sådann så kanske man kan ta en skapell och dra lite skåror, lämna någon millemeter emellan varje skåra. Ta en linjal och använd som stöd. Nu skall jag surfa runt på din fina blogg. Här finns det mycket fint att titta på=D
Glad Påsk
//Jenny

http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards