tyrasmatte

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av christine - 1 maj 2012 19:35

Hej. Vilken dag det har varit idag!!! Rena rama högsommaren  T o m lyckats att bränna mig.... Härligt!!!

Visar idag ett Accordian card.  Håll till godo................


 

  Formen på kortet har jag klipp ut för hand, har inte denna diesen  Pappret är från pion. Den fina urtavlan är från Roxstamps, Deb stora blomman är en dies från timpan...


Så här ser det ut när man viker ut det. Fortsatt med underbara papper från pion. Härliga stämplar från Roxstamps.


   (bilderna  är klickbara)   

Allt från mig. Må så gott. kraaam...  

   

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards