tyrasmatte

Alla inlägg den 6 april 2012

Av christine - 6 april 2012 22:22

Idag har jag gjort mitt andra inlägg hos Anna-Lena på http://www.roxstamps.blogspot.se/ . Idag visar jag en altrad flaska.



 Denna superbraiga stämpeln kommer bra till hands när jag nu ska ge bort denna flaskan som just "tack, för hjälpen" Jag skall fylla den med hemma gjord flädersaft...mmm

Cameo damen som jag har satt på flaskhalsen , kan man nästan tro att den har varit där från början...Men, den kommer ifrån Roxstamps...hihi


Så himla fint är detta hjärtat. Passar ju väldigt bra ihop med stämpeln...elller hur..


Vänder vi på flaskan så har jag gjort en liten korsett snörning med det härliga gröna bandet. Den fina klockan passade så himla bra här tycker jag. Vill du se mer underbara saker som du kan använda på dina kort eller alster, kika in hos Anna-Lena PÅ Roxstamps. Finns mkt fint att titta på i bloggen och mkt härligt att köpa i shopen. Må så gott. kram!!



    



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards