tyrasmatte

Alla inlägg den 2 april 2012

Av christine - 2 april 2012 21:06

Under April månad är jag gäst designer hos http://www.roxstamps.blogspot.se/ Det är fantastiskt kul att få äran att få visa upp deras underbara stämplar. Detta är mitt första alster hos Roxstamps. Det är snart Påsk, så vad passar bättre än kaniner och choklad....och härliga choklad stämplar......


Här harJag har klätt en ask med mönster papper och satt lite pärlor i mitten av några blommor. Den ljuvliga stämpeln passar perfekt till detta ändamålet, för att denna asken skall nämligen fyllas med choklad från Belgiska Pralin boden....mmm. Den söta blom charmen , härliga banden och rosor finns i shoppen hos http://www.roxstamps.blogspot.se/



 

Kaninen har jag gjort i cardstock och klätt insidan med mönstrat papper. Även här kommer banden från shoppen och den lilla bedårande hjärt charmen med texten: "Made with love" finns oxå att köpa där. Besök gärna Roxstamps för lite inspiration och du....glöm inte att kika in i shoppen för att slänga en glimt på alla fina stämplar som hon har. Allt för idag. kram..

  

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards