tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Kista med godis...

Av christine - 28 mars 2012 15:27

Brrrr.... idag är det inte så jätte varmt. Blåser riktigt kallt. Passar på  att vara inne hela dan...  och inte göra nåt vettigt. Idag visar jag två alster ett har jag gjort och ett har min kompis gjort....


 

En väninna till mig fyller år på Fredag. Hon älskar klara och starka färger, så jag har lyckats att knåpa ihop ett kort till henne. Jag gör ju inte kort i sådana färger ivanliga fall, så det krävs en del för att jag skall få till det. Jag blev nöjd ,och dt tror jag att hon blir med. Hunden är Magnolias fina stämpel. Papprena fick jag som en gåva på en träff, så jag vet inte vad dom heter.


 

KOLLA  in denna underbara kistan !!!  Denna fick jag av min kompis Ann. Hur fin som helst. Dessutom har hon använt mina favvo citat från Roxstamps. Kolla in pappret....


 

Givetvis var den oxå fylld med mitt favvo godis....Choklaaaaad Här ser ni det andra citatet, även det från Roxstamps. Hon vet precis vad som gör mig lycklig.


 

Hur underbart fin som helst!!!!! Tack snälla gulliga Ann. Du är viktig i mitt liv.


Allt för idag. Kram och må så gott!!       

 
 
Cornelia

Cornelia

28 mars 2012 20:00

Fint kort!

Och en helt underbar chokladkista! WOW! Vilken kompis du har!

http://www.raggsocka1.blogspot.com

christine

28 mars 2012 20:44

Visst har jag :=))

 
veronica

veronica

29 mars 2012 09:53

Wow vilken härlig vän och vilken bra inspiration till mig som ska göra 10 skattkistor till ett prinsesskalas idag :-)
Hoppas du får en härlig dag
Kram/Veronica

http://vagaskapa.blogspot.com

 
Annicka

Annicka

29 mars 2012 20:26

Villken fantastiskt fin kista du fått av rara Ann, visst är hon en underbar vän.
Du gör också jättefina saker, skulle verkligen vara roligt om vi kunde pyssla ihop någon gång.
Kram Annicka

http://www.annicka.se

christine

30 mars 2012 16:54

Visst är hon :) KLart at vi ska scrappa ihop nån gång... Kram.

 
Cath.

Cath.

30 mars 2012 18:55

Superfint kort!
Och duuu, vilken schysst kompis, underbar kista och vilket innehåll sen... WOW!
Kram till dig, önskar du får en fin helg!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
iffa

iffa

1 april 2012 16:09

Fint kort du gjort, ja det var färgglatt =) Jag brukar inte heller scrappa i starka färger men det är nog bra att variera sig ibland.
Jisses vilken fin kista du fått av din kompis, makalöst snygg!!!
Kram Iffa

http://www.iffasscrap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards