tyrasmatte

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av christine - 25 maj 2011 10:06

Hej i stormen. Jag är född på västkusten, så jag borde ju ha vant mig vid och älskat blåst, men jag verkligen HATAR blåst!!!! Idag stormar det (som vanligt) Krukor faller omkull, blommorna blåser sönder, Markisen blåser snart av från väggen, paraply funkar inte när det regnar, frisyr är inte att tänka på och min hund skall vara tacksam att jag håller i andra änden av kopplet. Finns det nåt ställe det inte blåser på, så får ni gärna berätta det...jag flyttar dit. Borås var det nån som sa. Det regnar förvisso360 dagar om året, men det blåser inte...hmmm.nåt att fundera på.Tur är iallafall att man har en hobby som man kan hålla på med inom hus. JAg gjorde härom dagen en sko till en student. så här blev den när den vart helt färdig.


 

Skon har ni ju sett  förut, men jag har lagt till "student" på sidan och gjort en liten plattform som den står på och klätt in den i cellofan. Beställaren blev nöjd, och det är ju bra...  Kramas och håll fast i varandra idag så ni inte blåser bort.  



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards