tyrasmatte

Alla inlägg den 26 november 2010

Av christine - 26 november 2010 19:36

Hej i vinterkylan.Äntligen Fredaf och dags för lite mys i soffan....  

Jag har fått gjort ett par rosor av melitta filter. Att saker kan ta så lång tid innan man får tummen ur. Detta såg jag för evigheter sen i nåns blogg och tänkte att detta måste jag bara prova....2 år senare...   Så här blev dom iallafall.


  

Vita vanliga kaffe filter...2 vita rosor. Klicka på bilden, så ser du hur dom glittrar..  


  

tyvärr (återigen) är bildkvaliten dålig.....   


  

jaha...så här ser dom ut ihop med lite annat gott. Må så gott. kram. 







Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards