tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Kräftskiva..!!!???

Av christine - 31 oktober 2010 20:20

Herregud fattar inte att om några veckor är det 1.a advent  För bara nån månad sen (lite drygt) var vi på kräftskiva. Vad hände där,liksom. Antingen hade vi kräftskivan väldigt sent (sept) eller så kommer advent väldigt tidigt .....  Här är iallafall lite bilder från våran kräftskiva. Skulle lagt ut dom för lääänge sen, men bättre sent än aldrig....kul hade vi...  


  


    

Mums... vad det är gott med kräftor. Hattar ska man ju, hur fånigt det än är..


  

Här var det dags för lite lekar. En saga som berättas  och alla är olika karaktärer. Jag var "Mormor". Och varje gång "Mormor" gjorde nåt i sagan skulle"mormor springa ett varv runt alla. Hunden var den som fick spring mest...det var värden själv som fick det "aliaset" Hunden är uppe och springer på bilden. Väldigt rolig lek.


   

Posering...nej då...


    

Jag och min göör goa kompis Anna "lypsyl Anna"


  

 Min man är jätte duktig på att räkna....ett,två.....


  

Lite craaaazyyy.....på sen kvällen. Jag och min andra gööör goa kompis Maria. 


  

Här är söta Värdinnan för kvällen Anna till vänster och Anna till höger....  


   

  Goa killarna...men, var e Patrick????


  

Där är han ju... med Anna. Släng dig i väggen Andreas Carlsson...vi har vitare tänder än dig.


  

 Döö...Peter. Nu tar dom kort från alla håll. JAg tittar hitåt och du tittar ditåt..så funkar det nog


    

Sen bara jag måste visa värdparets otroligt fina hund " Laphroaig."  Hon är så himla söt och go.


  

  Måste visa deras katt oxå. Kolla in stilen....   Ja det var det. Nästa gång kommer bilderna från Midsommar...hahah,bara skojar. må så gott.

 
 
stephi

stephi

27 november 2010 15:27

Först kom jag i hit för att se vem som skrivit så rart om min servetthållare på SS. Men åå vad fina saker Du gör! Jättekul ide med melittablommorna, tagsen var ju så söta och det lilla extra till paketen,och ljusen...WOW! Jag har länge tänkt göra ljus själv, du kanske kan maila mig hur man gör för någon på symässan sade att man skulel stämpla på en tunnn vit servett sedan ha på någon kräm??...Om du vill hjälpa mig maila till bajentroll@hotmail.com
Tack för titten, Stephi

http://www.stephis.kort.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards