tyrasmatte

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av christine - 27 oktober 2010 11:40

Regn och rusk ...idag igen..suck!Jag kan vara inne hela dan idag ,för jag är ledig och då gör det inte så mkt att det regnar. tyra gillar ju inte dock att gå ut i regnet,men vad gör man inte om man måste kissa och är en hund   .

 Jag skulle vilja tacka alla som är inne hos mig och kikar runt och lämnar så himla goa och snälla kommentarer om sakerna jag gör. Jag blir jätteglad varje gång ni gör det. Utan er hade denna bloggen inte varit så mkt. Kram på er.  

Lite nytt pyssel att visa.


  

Ett beställningskort till ett liten gosse som skall döpas.  Denna underbara stämpeln har jag lånat av en kompis (vet inte vem som har gjort den) Kan ta reda på det om nån vill.


  

Två tagar har det blivit oxå. Sakta men säkert närmar jag mig antalet jag kommer att behöva till julklapparna...hihih.


  

Ytterligare ett beställningskort till en härlig kvinna som jag tror har lite barnasinna kvar. Denna stämpel har duktiga Linda (Zanya) gjort och finns att köpa hos Scraplyckan. (länk till höger)  Inuti kortet står det "man är inte äldre än vad man gör sig" Lite annorlunda färger än vad jag normalt pysslar med. Allt för idag. må så gott. kram 

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards