tyrasmatte

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av christine - 30 augusti 2009 18:19

Är ju bara tvungen att visa denna oootroliga zucchini som jag plockade i landet idag. Jag har fått jättemånga  i år och dom har varit stora allihopa,men denna slår nog rekordet. 1,7 kg väger den. Försökte att få till kortet så att ni ska förstå hur stor den är. Det fick bli min gudson som fick agera modell.

Han tyckte den var för tung att hålla så den fick bli i knät. Det är nog bara scrappare som förstår storleken på denna när jag jämför den med en staz on cleaner :=)))

ahh....ni fattar......

Inte bara julkort har blivit till i helgen ett grattis kort fick det bli oxå. Blomman har jag gjort av ett spets band. texten är en stämpel från inkido. Hörn stämplarna är från Prima "build a frame".

Av christine - 30 augusti 2009 15:30

Mera julkort.... Väldigt "enkla" har jag gjort dom. Jag gav mig själv en utmaning med en massa spillbitar jag hade liggandes. har ju inte köpt några julpapper ännu, så det blev till att improvisera med lite andra färger. Stämplar jag har använt kommer ifrån Inkido, stämpelstudion, lektyg och hantverk, quick kutz, Pappren är från Inkido mestadels.


 HJärtat är utstansat med CB:n

 Här är granarna och texten embossat med silver pearl



 Let it snow texten har jag stansat ut från ett papper med hjälp av wwp:n


Här kommer lite hur mina insidor ser ut på julkorten.

 Samplat jul kulan

 Polkastången är embossad och sedan färglagd med distress färger




Må så gott

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards