tyrasmatte

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av christine - 23 juni 2009 11:42

Oj, vad fort helgen gick. 3 veckor kvar, så är det semester....skönt. Har fått beställning på 2 dop kort.

Jag har använt Inkidos fina lite blänkande cs. Lite pärlor och i mellan pärlorna har jag satt lite pearl maker. Blomman har jag stansat ut med Retro punchen M och L. Tagsen är utstansade med en punch från Stampit up. HJärtat har jag embossat vitt.

Ett sött litet dop paket i form av ett par bebis skor och en tag.

Tagen har jag färgat in blå själv . Jag har droppat i lite distress färg och perfect pearls i en liten spray flaska och sprayat på pappret. Sedan har jag torkat med embossing fönen. Stämplat en swirl med watermark dynan och embossat med baby blå  pulver. Gjort likadant med texten "på dopdagen". Chalkat och rivit upp kanterna lite. Lite rosor och blad. voila...färdigt.

Dessa skorna finns i ett inlägg lite längre ner. Gossen skall heta pierre. Dop datumet står på  den andra skons utsida. Ja, vi får väl se om det blir nåt mer inlägg här idag. har fler beställningar att göra. tänkte hinna sitta och sola lite oxå. Det är ju såå härligt väder...äntligen. Ha det så bra .Kram.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards