tyrasmatte

Alla inlägg den 16 april 2009

Av christine - 16 april 2009 17:59

Man kollar ju runt en del på andras bloggar, och man kan ju få mindevärdes komplex när man ser alla fina skapelser som folk gör.Nu ska man ju inte känna så, för alla gör ju på sitt sätt.En tjej som jag tycker gör fina saker är Sandra.http://sandraekeblads.blogg.se/Jag blev väldigt sugen på att göra flask kort. Sandra har gjort några väldigt fina. Här kommer några av mina som skall gå till försäljning.Dom är otroligt roliga att göra. Ha det så bra. kram på er.


Tagen kommer från scraplyckan,pappret från Inkido.


Text stämpeln kommer från stämpelboden.


 Oj, här kom det visst med en namn skylt oxå... Denna ska jag ha på Lördag på Nödinge träffen.Återigen inkidos ursöta papper..i like


utstansade blommor med retro punchen.


 Jaha, summa summarum (konstigt ord) Inkidos papper är användbart helt enkelt och dessa rosor används ju hela tiden oxå. Men det är jag i ett nötskal. Prickigt,rutigt och randigt papper älskar jag plus att har man dom i färgerna rosa, blått och lila så är det ju klappat och klart.



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards