tyrasmatte

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av christine - 27 januari 2009 12:46


Dessa stövlarna är ju bara för söta.

 

Av christine - 27 januari 2009 12:13

Vist börjar det lukta  liiiite vår ute!Jag vet det är bara Jan, och det kan bli en himla vinter fortfarande med både Febr och Mars kvar. Men jag tycker ändå att det luktar liiite vår ute. Om inte annat känns det härligt att sträcka på sig, luta huvudet en aning bakåt och dra ett djupt andetag och se.. där var ju vår doften...hihi. Att göra bröllops kort minskar ju inte känslan ..direkt. Här är ett beställningskort som jag gjorde igår. Helt ok. Nu har jag legat förkyld i 5 dagar" jag hatar att vara sjuk" och snörvlat och hostat om vartannat. Sängen kändes äcklig av alla förkylnings baciller. Det fick bli en städning. I med alla täcken och kuddar i tvättmaskinen. Hmmm.. vad det luktar gott nu. Idag är det sonens täcke och kuddar som åker runt i maskinen. Han har inte varit förkyld, men det skadar inte att det luktar lite gott där oxå.I mån får det bli tösens tur. Är ju ff sjuk ,så jag orkar inte hur mkt som helst. Tar lite i taget.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards