tyrasmatte

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av christine - 17 januari 2009 14:32

Här kommer lite beställningskort. Sko kortet gjorde jag efter en mall i en Amerikansk scraptidning. Kommer inte ihåg vad den hette.Jag lånade den av min vännina som var i Usa i höstas. Sen har det blivit ett kort till min gudson " jonte" Han fick ett par vingar på ryggen, Mest för att han är allt annat en en ängel. Sen är han galet tokig i filmen bilar. Jag älskar verkligen att få beställningar. Ibland får jag prestations ångest eller det får jag jämt(gäller inte bara kortmakeriet)Jag vill att det ska bli så himla bra och är sällan nöjd med det jag gör. Varför i h-vete ska man va sån? Tack och lov är dom som gör beställningarna nöjda och det är ju himla tur. Ett av korten som skulle till en av 50 åringarna Ska få pengar, men inte på själva festen . Pga att det var 70 pers inbjudna och det kändes väl inte ok att det skulle ligga 2300:- i ett kuvert på ett presentbord. Man vill ju lita på alla, men man vet ju inte. Det fick bli ett kuvert med  summan hon ska få men i monopol pengar istället  på insidan kortet.Staketet på framsidan hade jag ingen stämpel till så det har jag ritat på frihand. Så, så fick det bli. Behöver ni inspiration till era kort så gå gärna in på http://mlilja.net/  Milo är så duktig på "berättande kort" Jag fick lite tips till mina kort där. Tack Milo för att du är en sån inspirerande källa.Dottern ska på party ikväll, så vi ska iväg och köpa present. Det blir nog badskum eller nåt liknande . Såna saker är så mysiga att få. Doftiga saker gillar jag.Kram på er.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards