tyrasmatte

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av christine - 11 januari 2009 21:29

Har gjort några trä hjärtan. Ett för ytterdörren och ett för tvättstugan.Åhh, vad jag tycker det är tråkigt med regn och blåst. det blir inte så långa promenader med tyra. tyvärr.I Lördags kväll blev det en promenad i allafall  Jag är med i vuxenvandring. Vi är ute och vandrar i centrala kungälv på helgerna. Pratar med ungdomarna och tröstar eller plåstrar om nån om det behövs. Ungdomarna tycker faktiskt att det känns bra när vi finns där, Sen vet dom att vi har fickorna fulla av kola oxå.. yammi.Nu skall jag ta mig en kopp te sen gå ut med tyra och hoppa i säng. Ha det.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards