tyrasmatte

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av christine - 24 augusti 2008 22:14

Jag har fått en award av Zanya. Tack gulliga du. Jag fick den för ett tag sen, men eftersom jag inte är en datanörd (ännu) så har det tagit mig lite tid att komma på hur jag laddar upp den. Man ska ju skicka den vidare, men jag ser ju att nästan alla har ju en. Istället vill jag ge den till alla som är inne på min blogg, för utan er hade min blogg inte varit den bloggen som den är. Tack till alla er.

Av christine - 24 augusti 2008 19:23

Oj, igår vad det pysselkväll hemma hos mig. Jag fick så fina saker av  Milo, Zanya, eva och cattis. Tack så hemskt mkt. Lite kort blev det tagna oxå under kvällen. På tal om kort, så blev det som vanligt på pysselträffar många kort gjorda....noooot. Ett kort fick jag till. Jag tror Milo fick gjort ett oxå. Jag tror alla bara gjorde ett var... Fattar inte varför det blir så..:=)))) Hur som helst var det gööör trevligt.Buketten gjorde jag till en dukning på jobbet. Älskar att göra buketter.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards