tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Rubrik saknas

Av christine - 22 maj 2008 08:43

Här kommer två till skyltar och även ett trähjärta med texten blinka lilla stjärna på. Just nu håller jag på mkt med dessa trä hjärtanen man får byta pyssel ibland.kram

 
 
Ingen bild

Anne/anneh

22 maj 2008 08:50

vilka gulliga skyltar och trähjärta. Det är väl kul att kunna scrappa lite inredningsdetaljer också=0)

 
TinaStina

TinaStina

23 maj 2008 08:11

Oj vad jag gillade trähjärtat och skyltarna! Fick sån lust att pyssla andra saker än bara kort. Har just nu fastnat i studentkortsbeställningar, men jag klagar inte, det är så kul när någon vill ha det man gjort.

Och hyllan är bara så somrigt ljuvlig! Måste hem och klippa ner några syrener känner jag :-)

Kram!

http://tinastina.bloggagratis.se

 
pysselstina

pysselstina

23 maj 2008 17:06

Hallojsan!
Så kul att du också dekorerar på trä, det gör jag me...välkommen in i min blogg o kolla....Fast mina bilder är inte så bra som dina...Här var det mycket fint att titta på.
Fint med spets och vitt hjärta...
Kram Stina

http://pysselstina.blogspot.com

 
Ingen bild

pysselstina

23 maj 2008 17:10

Halloj igen!
Såg när jag tittade lite mer noga att du länkar till mig, så trevligt, tack för det!
Ha en härlig helg!
*Önskar Stina*

 
Jeanette

Jeanette

23 maj 2008 21:46

Vilka fina skyltar. Vilken bra idé. Korten nedan är också jättefina. Ha en Trevlig helg.

http://mariejeanette.blogg.se

 
pysselstina

pysselstina

23 maj 2008 21:52

Hej igen!
Tack för hälsningen.
Min hemsida: www.pysselriket.se
Där finns adress, det är mina föräldrar som sågar allt i trä, de har snickeri och gårdsbutik i Småland. Vore kul om du kom förbi, vi har mycket fina träsaker att måla/dekorera på. Det känns som vi är lite lika:-)..jag pysslar också med olika pyssel, tröttnar o provar något nytt...och sedan tillbaka.
Jag kan även skicka lite prover till dig. Skicka i så fall ett mail med din adress.
Så kul med svensk scrapbooking, jag gick nyss med och redan hittat så mycket fint och många nya bloggar. Så mycket inspiration. Och din blogg med alla dessa bra länkar, glad att du länkar till mig:-)
Vänligen Stina

http://pysselstina.blogspot.com

 
midalina

midalina

23 maj 2008 23:56

Så fina saker du gör utöver dina lika fina kort :) Hur har du gjort texten på hjärtat, det ser väldigt snyggt ut.

Är det OK om jag länkar till dig på min blogg?

http://www.midalina.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

24 maj 2008 09:30

Å, så fint! Nu blir jag inspirerad att fixa här hemma men jag är hopplöst efter, antar att sånt får jag använda sommarlovet till =D.
Trevlig helg!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
Karolina / karehed

Karolina / karehed

24 maj 2008 16:28

Åh, så fina saker du gjort! =D Dem känns så somriga.
Ha en skön helg!

http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards