tyrasmatte

Alla inlägg den 3 april 2008

Av christine - 3 april 2008 21:24

Hittade en mall på nätet som verkade kul. Ja ,så här blev den stängd och öppen.

Av christine - 3 april 2008 13:25

Här kommer en salig blandning på kort. Ett spindelkort som jag tycker blev ganska läskigt.Ett blått grattis kort. det blåa mönstret på pappret har jag stämplat och sen ritat med glitter penna. Fjärilskortet gjorde jag på svenska mässan, man fick prova på att chalka, det blev himla läckert.Till slut ett "känslokort", saker jag tycker att man inte skall glömma att göra. Blomman på kortet har jag gjort av piprensare och stjälken är silvertråd Ja, det var väl allt för denna gången. ha det så bra kramar.......

Av christine - 3 april 2008 13:20

Nu är jag färdig med alla svampkorten. 3st  blev det Det var lite knepigt att få ihop dom tycker jag. Jag fick sitta länge innan jag kom på hur dom skulle bli.Tyvärr blev det gröna inte bra i scannern, det blev en svart skugga.Men ni ser säkert ändå.Det första kortet blev gjort tidigare, så det ligger bland Mars- månads kort.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards