tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Lite nya kort

Av christine - 23 mars 2008 19:53

Så, då har jag äntligen fått gjort lite nya kort. Jag fattar inte hur alla andra hinner med att göra så mycket kort. Påsken kom och gick. Men det är alltid mysigt när man kan umgås med släkt och vänner.Mina blommor som jag planterat ute, önskade väl sig inte -10 grader, men dom får stå inne tills det blir lite mildare.Jag längtar sjuuukt mycket till mässan nu på lördag och söndag. Hoppas bara att jag har råd att köpa allt jag vill ha. Nu får ni ha det så bra så hörs och syns vi. Kramiz Tyrasmatte

 
 
Veronica

Veronica

23 mars 2008 20:22

Vilka fina kort du gjort!
Jag gillar badkillen med blomranken åt 2 håll och de svartvita korten för att de är just så enkla. Vad är det för mönstrat papper du har i bakgrunden på de svartvita? Ursnyggt!
En annan fråga som du gärna får svara på när du har tid. Jag gick in och tittade på ditt konfirmationskort, då jag har en beställning på ett sånt, kan du beskriva vad för saker du använt i kortet?
"Nyfiken och intresserad"
Ha en skön helg!

http://www.veronicasscrap.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

23 mars 2008 20:58

Så snygga kort du gjort! De svartvita var helt i min smak! Och badkillen tyckte jag också om! Det är ju kul med lite färg också;D.
Kram!

http://www.cathspyssel.blogspot.com

 
emelie (djsmurf)

emelie (djsmurf)

23 mars 2008 21:21

Vilka snygga kort du gör, gillade det sista extra mycket !

http://www.emeliesscrapbooking.blogspot.com

 
Carinaw

Carinaw

24 mars 2008 16:27

Så fina kort.Tycker om de som går lite i svarta toner.. urläckert!

http://Htp://carinaw.bloggagratis.se

 
Kamilla

Kamilla

24 mars 2008 17:11

Vilka fina kort du har gjort =)
Förstår att du längtar efter mässan,det skulle jag &så göra om jag bodde lite närmare ;)

http://www.kamillasscrapping.blogspot.com

 
Ulla

Ulla

24 mars 2008 20:42

Vilka underbara kort du gjort. Detta är en blogg som jag gärna kommer tillbaka till. Behöver inspiration till kort eftersom jag sällan gör såna, bara i nödlägen. Tack för titten...

http://tantscrappa.blogspot.com

 
midalina

midalina

24 mars 2008 20:46

Stiligt! Blir glad av badkillen och de svarta var väldigt eleganta, det svarta med blomman blev min favorit :)

http://www.midalina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards